Carduri-de-credit Vrei un card de credit?
Aplica Acum!Contact

Intrebari si Raspunsuri

Intrebare: Ce reprezinta un card?
Raspuns: Cardul este un instrument de acces la un cont bancar. Prin intermediul cardului, banii tai sunt in siguranta si te poti bucura de acces la ei la orice ora din zi si din noapte.

Intrebare:
Ce poti face cu un card?
Raspuns: Poti plati bunuri sau servicii la comercianti, poti retrage bani de la ATM, poti plati facturi, poti face plati prin internet, etc.

Intrebare: Cate tipuri de carduri exista?
Raspuns: In functie de moneda pot fi In RON sau USD;
In functie de destinatie pot fi carduri de credit pentru persoane fizice sau carduri de credit pentru persoane juridice;
In functie de modalitatea de functionare pot fi de debit sau de credit;
In functie de aria de functionare pot fi nationale sau internationale.

Intrebare: Ce este acela un card de debit?
Raspuns: Cardul de debit este un card care permite plati sau retrageri de numerar In limita fondurilor proprii depuse In cont.

Intrebare: Ce este acela un card de credit?
Raspuns: Posesorul cardului de credit are aprobata o limita de credit de care se poate folosi In mod uzual. Dobânda se plateste numai pentru sumele efectiv folosite si de regula exista un procent minim din credit care trebuie rambursat lunar.

Intrebare: Cum obtin un card de credit?
Raspuns: Accesati meniul Aplica acum si In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre un consilier al serviciului carduri de credit sau vizitati pagina de Contact pentru numere de telefon si adrese de e-mail.

Intrebare: Ce informatii trebuie sa pun la dispozitie pentru a obtine un card de credit?
Raspuns: Va rugam sa ne comunicati cateva informatii de baza, cum ar fi: numele, numar de telefon la care puteti fi contactat, data nasterii, orasul In care locuiti.

Intrebare: Se poate aplica si pentru un card suplimentar?
Raspuns: Da, puteti aplica pentru un card de credit suplimentar pe numele unei alte persoane, numarul cardurilor suplimentare fiind nelimitat. Posesorul de card suplimentar va avea acces la fondurile existente In contul de card al titularului.

Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru obtinerea unui card de credit suplimentar?
Raspuns: Copie dupa actul de idenitate si cererea de emitere a unui card suplimentar, semnata de posesorul principal de card si de persoana pe numele careia se va emite cardul suplimentar.

Intrebare:
Cat timp dureaza pâna primesc un raspuns?
Raspuns: In functie de tipul de card de credit, raspunsul Il puteti primi pe loc sau In câteva zile. Imediat ce o decizie a fost luata veti fi contactat.

Intrebare: Ce trebuie facut in cazul in care pierd acest card de credit?
Raspuns: In cazul in care v-ati pierdut cardul sau v-a fost furat, va rugam sa anuntati imediat banca pentru a va fi blocat cardul si pentru a evita frauda. Anuntati prin telefon Serviciul Clienti la urmatoarele numere de telefon:
+40-(0)21-222.333.6; +40-(0)726.222.333; +40-(0)742.222.000. Dupa anuntarea prin telefon, va rugam sa notificati in scris banca la: nr.fax: +40-(0)21-222.333.6. Ca urmare a apelului dumneavoastra, veti fi rugat sa mentionati cateva detalii de identificare, cum ar fi numarul cardului de credit, parola sau alte date personale.

Intrebare: Daca Intrebarea mea nu se regaseste Intre cele de mai sus, ce pot face?
Raspuns: Accesati meniul Aplica acum si trimiteti-ne un mesaj. De asemenea ne puteti vizita pagina de Contact pentru numere de telefon si adrese de e-mail.

Pimped by Webdesignbox.roDesign by graft